Monday, 14 April 2014

Tarikh Cantik.

Hi Girl..

Hari ni memang tak ada idea nak update entry, tapi di sebab kan hari ni tarikh di calender sangat cantik, maka iols terus laju-laju buat satu short entry.

Ada yang mengaplikasikan tarikh cantik 14.4.14 dihari bahagia, mungkin ada yang menikah hari ini?? dan sambut sesuatu anniversary dan macam-macam lagi anda boleh laksanakan dengan tarikh cantik.

sama dengan saya, saya jugak tak terlepas dan mempunyai tarikh cantik,seperti 13.3 tarikh yang menemukan saya dengan suami dulu, tapi tahun je la yang menyimpang pada 2009.. hheehe
kira tarikh cantik jugak kan.. tsk.


lagi satu tarikh pernikahan kami pada 06.06, tarikh cantik jugak kan. tahun 2013.
tarikh persandingan saya 08.06.2013. tarikh lapan tu la pulak sempena tarikh lahir saya 08.10 saya memang suka numbor lapan. kalau orang cina dia cakap nombor kaya. hehe

sekian saja entry pendek kali ini,
kalau anda juga mempunyai tarikh cantik, jom lah kongsi kan dengan saya.. :)

2 comments:

ayut said...

Ayut suka no 7..tp xde pon yg ada kaitn dgn no 7 . hihihi

Intan Saffyna said...

@ayut semua nombor ada maksud tersendiri tau :)

 
The Author@Copyright©All Right Reserved by Intan Saffyna