Friday, 16 May 2014

Risau dan Runsing pada keadaan,hurmm...

Assalamualaikum.

Hi,tengah buat ape tu semua orang..? haa ni saya first taip entry guna tab 3 bakhang... sambil taip tapi hati rungsing tak ketahuan hala... amboi hang loghat kedah nohh.. haha

Ehh biarlah somi kite orang penang.. tak de kena mengenakan.. rungsing kuasa dua.

Rungsing sebab apa? Ha ni nak habaq kat hampa,Saya ni memang suka shopping online je,sebab senang kan.. transfer duit esok barang sampai kan.. tapi kalau tak sampai macam mana??

Banyak online shop bersepah tanpa kita penat memandu pastu nak cari paking untuk pergi kesatu-satu kedai.


Dan saya ada singgah satu online shop ni, terus semalam saya dah pun buat proses pembayaran tapi lepas pada saya cakap dah bank in, terus dia cakap dia buzy tak boleh layan whatsaap saya, hari ni pun saya text lagi tapi tak reply..

Saya rungsing nanti barang tak sampai je, sebab barang tu penting bagi saya, saya memang nak kan barang tu.. walaupun mungkin ada penipuan saya tetap nak jugak barang saya, kadang2 ada cust nak duit balik kan,tapi saya tak..saya nak barang....

Tapi saya suka bersangka baik.

Katanya nak pos hari ni, tapi tak pos pun. Ok fine saya tunggu sampai hari isnin sebab esok sabtu ahad semua poslaju tutup kan.. sedapkan hati.
Saya boleh tunggu.. tapi jangan bagi keadaan tu mencurigakan kan.. kesian kat bisnes tu takut orang salah anggap nanti.. betul tak?

Tu je nak habaq mai..ehh tetiba kedah balik.. huhu



4 comments:

mirza syazwina said...

harap-harap barang tu sampai la,
risau jugakk kan kadang2 tu..
huhuu

Nanie said...

Insyaallah... harap sampailah barang yang dibeli tu dengan jayanya... :)

Intan Saffyna said...

@mirza syazwinatu la sy mmg berharap barang sampai.. :)

Intan Saffyna said...

@Nanieinsyaallah akk, hari ni (isnin)sy tggu brang saya:)

 
The Author@Copyright©All Right Reserved by Intan Saffyna